2009-12-11 20:30

El Centre d'ISL Parke Massanassa II va estar present en la jornada dels Centres de Dia realitzat en la fundació FUNDAR / El Centro d'ISL Parke Massanassa II estuvo presente en la jornada de los Centros de Día en la fundación FUNDAR

REDACCIÓ - Passat 20 de novembre, en el Centre del Voluntariat de la Fundació FUNDAR (Bancaixa) va tindre lloc el I Encontre de la Comuntat Valenciana dels Centres de Dia, organitzada per APIME. La Jornada, d'especial rellevància perquè es feia just en els dies en què estava en qüestió la pervivència dels centres de dia amb la signatura o no dels concerts amb la Conselleria de Benestar Social a través dels quals es pot financiar esta actuació comunitària, va ser tot un èxit de participació. El Centre d'Inserció Socio Laboral Parke Massanassa II, del Kol·lectiu de Joves del Park, va estar present amb la pràctica totalitat dels educadors, monitors i voluntaris. D'altra banda, este mes de desembre, el concert esperat que financia l'activitat del CISL Parke Massanassa II ha estat signat, fet que garantix la continuïtat en els pròxims quatre anys d'una activitat comunitària que per al Parc Alcosa, Alfafar, Massanassa, Benetússer i Catarroja constituix un recurs social molt important que atén prop de 60 xics i xiques en risc d'exclusió.

REDACCIÓN - El pasado 20 de noviembre, en el Centro del Voluntariado de la Fundación FUNDAR (Bancaixa), tuvo lugar el I Encuentro de la Comunidad Valenciana de los Centros de Día, organizada por APIME. La Jornada, de especial relevancia porque se hacía justo en los días en que estaba en cuestión la pervivencia de los centros con la firma o no de los conciertos con la Conselleria de Benestar Social a través de los cuales se puede financiar esta actuación comunitaria, fué todo un éxito de participación. El Centro de Inserción Socio Laboral Parke Massanassa II, del Kolectivo de Jóvenes del Parke, estuvo presente con la práctica totalidad de sus educadores, monitores y voluntarios. Por otra parte, este mes de diciembre, el concierto esperado que financia la actividad del CISL Parke Massanassa II ha sido firmado, un hecho que garantiza la continuidad para los próximos cuatro años de una actividad comunitaria que para el Parque Alcosa, Alfafar, Massanassa, Benetússer y Catarroja constituye un recurso social muy importante, que atiende cerca de 60 chicos y chicas en riesgo de exclusión.

 

—————

Retorna